Cyfrowe remedium na migrenę. Aplikacja mobilna dla pacjentów/pacjentek w programie lekowym
KLIENT
TEVA
ROZWIĄZANIE
aplikacja mobilna
WDROŻENIE
2021
Migrena jest najpowszechniejszą chorobą neurologiczną. 90% chorych nie jest w stanie normalnie funkcjonować w czasie napadu bólu.
Przełomem w zapobieganiu migrenie są leki biologiczne, które dopiero niedawno weszły na polski rynek. Szybkie dotarcie do potrzebujących i łatwe korzystanie z tych nowoczesnych terapii wymagało sprawnego systemu komunikacji pomiędzy dostawcą leku a pacjent(k)ami. Z troski o chorych stworzyliśmy kompleksowe rozwiązanie informatyczne na zlecenie firmy Teva.
opracowanie koncepcji, interfejsów i doświadczeń użytkowników (UX i UI)
programowanie i uruchomienie aplikacji
rozwiązania backendowe zgodne z najwyższymi standardami
produkcja drukowanych materiałów promocyjnych
pełne wsparcie podczas obowiązywania programu lekowego
W ramach dwutorowego podejścia przygotowaliśmy aplikację mobilną dla pacjentów i pacjentek oraz aplikację webową dla dostawcy leku oraz dla producenta.
Z bezpłatnej aplikacji Migrena SOS mogą korzystać osoby, którym przepisano lek biologiczny na migrenę i które chcą dołączyć do programu lekowego Migrena SOS. Pacjenci i pacjentki mogą dzięki niej złożyć zamówienie w wybranej aptece oraz korzystać z bazy wiedzy o chorobie i samej terapii. Produkt pomaga budować świadomość, dzięki którym można rozpoznawać czynniki wywołujące ataki i obniżać ich częstotliwość.
Aplikacja webowa to swoiste centrum zarządzania dostępnością leku. Solidny i bezpieczny przepływ informacji między producentem a dostawcami pozwala profesjonalnie sterować zaopatrzeniem i reagować na zmiany rynkowe, jak też rosnące zapotrzebowanie chorych.